လုပ်ငန်းမှာ Customer Service ဘာကြောင့်လိုအပ်တာလဲ..?
ယနေ့ခေတ်မှာ လုပ်ငန်းတွေ ရေရှည်ရပ်တည်နိုင်ဖို့ဆိုရင် Customer တွေ စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိအောင် စွမ်းဆောင်ပေးနိုင်ဖို့ တစ်နည်းအားဖြင့် Customer Services စနစ်တကျ ပြုလုပ်ပေးဖို့ မဖြစ်မနေလိုအပ်ပါတယ်။ ဘာကြောင့် Customer Services ဟာ ခေတ်သစ်စီးပွားရေး နည်းဗျူဟာတွေရဲ့ သော့ချက်ဖြစ်နေရတယ်ဆိုတာကို ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းက ဈေးကွက်သုတေသနစစ်တမ်းတွေ ကနေတဆင့် စစ်တမ်းကောက်ထားတဲ့ရလဒ်တွေကိုဒီ Article လေးနဲ့ ပြောပြပေးသွားပါမယ်။
11 Facts about Customer Service
1 Customer တွေက သူတို့ကြုံတွေခဲ့ရတယ့် Service
Experience တွေကို ပြန်ပြောတဲ့အခါမှာ ကောင်းတဲ့
အတွေ့အကြုံထက် မကောင်းတဲ့အတွေ့အကြုံတွေကို ပြောဖို့ အလားအလာ၂ဆပိုများတတ်ပါတယ်။
2. လူ၁၀ဦးမှာ ၉ဦးဟာဆိုရင် Company တစ်ခုနဲ့ Business မလုပ်ခင် အဲ့လုပ်ငန်းရဲ့ Customer Service ကို အရင်ဆုံး ဆန်းစစ်လေ့လာတတ်ပါတယ်။
3. Customer 80% လောက်က အသေးစား Company တွေဟာဆိုရင် Company အကြီးတွေထက် Customer Service ကို ပိုအလေးထားတတ်ကြောင်း ယုံကြည်ကြပါတယ်။
4. Bad Customer Service Experience နဲ့ ကြုံခဲ့ရတဲ့ Customer 91%က အဲ့ဒီ လုပ်ငန်းနဲ့နောက်တစ်ကြိမ် Business လုပ်ဖို့ ဆန္ဒမရှိတော့ပါဘူး။
5. Good Customer Service Experience နဲ့ ကြုံတွေခဲ့ရတဲ့ Customer 73%က အဲ့ဒီလုပ်ငန်းရဲ့ ကုန်ပစ္စည်းအမှတ်တံဆိပ်ကို ချစ်မြတ်နိုးပြီး ဆက်လက်သုံးစွဲတတ်ကြပါတယ်။
6. Customer တွေထဲက1% ကသာ Customer service အပေါ် သူတို့ရဲ့ မျှော်လင့်ချက်တွေ အမြဲပြည့်မှီတယ်လို့ ခံစားတတ်ကြပါတယ်။
7. လူကြီးမင်းတို့ရဲ့ လုပ်ငန်းမှာ ပိုမိုကောင်းမွန်တယ့် Customer Service တွေကို လုပ်ဆောင်ထားမယ်ဆိုရင် လုပ်ငန်းရဲ့စျေးကွက်ထက် 4% နဲ့ 8% ကြား ဝင်ငွေတိုးနိုင်ပါတယ်။
8. လုပ်ငန်းတွေရဲ့ 80% က Customer Service တွေကို မြင့်တင့်ဖို့အတွက် သုံးစွဲဖူးသူ Customer တွေရဲ့ Reviews တွေ Recommendations တွေ Scores တွေကို အသုံးပြုတတ်ကြပါတယ်။
9. လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုက မှန်ကန်ပြီး မြန်ဆန်တဲ့ တုံ့ပြန်မှုရှိနေမယ်ဆိုရင် Customer တွေထဲက 71% ဖြစ်တဲ့ (အသက် ၁၆နှစ်မှ ၂၄)နှစ် ကြားလူငယ်တွေက လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုကို ပိုပြီးသဘောကျ နှစ်ခြိုက်တတ်ကြပါတယ်။
10. Customer 64% ဟာဆိုရင် ဝယ်ယူမှုတွေ လုပ်တဲ့အခါမှာ စျေးနှုန်းထက် လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုကို ပိုပြီးအလေးထားတတ်ကြပါတယ်။
11. Customer 77% က သူတို့ကြုံတွေခဲ့ရတယ့် ဝန်ဆောင်မှုအတွေ့အကြုံတွေကို အခြားသူများထံ ပြန်လည်ဖောက်သည်ချလေ့ရှိကြပါတယ်။
2. လူ၁၀ဦးမှာ ၉ဦးဟာဆိုရင် Company တစ်ခုနဲ့ Business မလုပ်ခင် အဲ့လုပ်ငန်းရဲ့ Customer Service ကို အရင်ဆုံး ဆန်းစစ်လေ့လာတတ်ပါတယ်။
3. Customer 80% လောက်က အသေးစား Company တွေဟာဆိုရင် Company အကြီးတွေထက် Customer Service ကို ပိုအလေးထားတတ်ကြောင်း ယုံကြည်ကြပါတယ်။
4. Bad Customer Service Experience နဲ့ ကြုံခဲ့ရတဲ့ Customer 91%က အဲ့ဒီ လုပ်ငန်းနဲ့နောက်တစ်ကြိမ် Business လုပ်ဖို့ ဆန္ဒမရှိတော့ပါဘူး။
5. Good Customer Service Experience နဲ့ ကြုံတွေခဲ့ရတဲ့ Customer 73%က အဲ့ဒီလုပ်ငန်းရဲ့ ကုန်ပစ္စည်းအမှတ်တံဆိပ်ကို ချစ်မြတ်နိုးပြီး ဆက်လက်သုံးစွဲတတ်ကြပါတယ်။
6. Customer တွေထဲက1% ကသာ Customer service အပေါ် သူတို့ရဲ့ မျှော်လင့်ချက်တွေ အမြဲပြည့်မှီတယ်လို့ ခံစားတတ်ကြပါတယ်။
7. လူကြီးမင်းတို့ရဲ့ လုပ်ငန်းမှာ ပိုမိုကောင်းမွန်တယ့် Customer Service တွေကို လုပ်ဆောင်ထားမယ်ဆိုရင် လုပ်ငန်းရဲ့စျေးကွက်ထက် 4% နဲ့ 8% ကြား ဝင်ငွေတိုးနိုင်ပါတယ်။
8. လုပ်ငန်းတွေရဲ့ 80% က Customer Service တွေကို မြင့်တင့်ဖို့အတွက် သုံးစွဲဖူးသူ Customer တွေရဲ့ Reviews တွေ Recommendations တွေ Scores တွေကို အသုံးပြုတတ်ကြပါတယ်။
9. လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုက မှန်ကန်ပြီး မြန်ဆန်တဲ့ တုံ့ပြန်မှုရှိနေမယ်ဆိုရင် Customer တွေထဲက 71% ဖြစ်တဲ့ (အသက် ၁၆နှစ်မှ ၂၄)နှစ် ကြားလူငယ်တွေက လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုကို ပိုပြီးသဘောကျ နှစ်ခြိုက်တတ်ကြပါတယ်။
10. Customer 64% ဟာဆိုရင် ဝယ်ယူမှုတွေ လုပ်တဲ့အခါမှာ စျေးနှုန်းထက် လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုကို ပိုပြီးအလေးထားတတ်ကြပါတယ်။
11. Customer 77% က သူတို့ကြုံတွေခဲ့ရတယ့် ဝန်ဆောင်မှုအတွေ့အကြုံတွေကို အခြားသူများထံ ပြန်လည်ဖောက်သည်ချလေ့ရှိကြပါတယ်။
Customer
Services ဟာ လုပ်ငန်းတစ်ခု အောင်မြင်တိုးတက်ဖို့
ဘယ်လောက်အထိ အရေးပါလည်း ဆိုတာကို အပေါ်မှာပြောပြပေးခဲ့တဲ့ သုတေသန စစ်တမ်းရလဒ်တွေကို
ကြည့်ရှုပြီးသိနိုင်မှာပါ။ ဒီ Article
လေးကို ဖတ်ရှုပြီးတော့ သင့်လုပ်ငန်းအတွက် Customer Service ကို စနစ်တကျလုပ်ဆောင် တော့မယ်လို့ စတင်စိတ်ကူးလိုက်ပါ။
Comments
Post a Comment